08 septembrie 2011

Frigărui

Ingrediente pentru frigărui:
  • 12 ciuperci champignon
  • 2 ardei capia
  • 2 roşii
  • 1 dovlecel
  • 1 ceapă roşie
Ingrediente pentru marinată:
  • 4 linguri sos de soia Tamari
  • 6 linguri ulei presat la rece
  • 2 linguri zeamă de lămâie
  • 2 căţei de usturoi
Am amestecat uleiul, sosul de soia, zeama de lămâie şi usturoiul presat, am turnat amestecul peste legumele spalate şi tăiate. Am lăsat la marinat 5 ore la temperatura camerei, timp în care am amestecat de câteva ori, după care am pus legumele pe beţe pentru frigărui şi le-am deshidratat 2 ore la 40 de grade C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...