15 februarie 2012

Salată de rădăcinoase

Am fost aseară la o petrecere foarte frumoasă la care am dansat toata seara.

Am fost aseară la o petrecere foarte frumoasă la care am dansat toata seara. Însă fumul de ţigară mi-a dat dureri de cap, la propriu, de cum am ajus acasă am început să mă simt rău, nu prea am dormit şi azi am mâncat doar câteva fructe. La cină am poftit ceva bun, uşor, aşa că mi-am făcut această salată.


Ingrediente:
  • morcovi
  • pastârnac
  • sfeclă roşie
  • ridiche neagră
  • ulei de masline
  • fulgi de drojdie inactivă
  • puţină sare
Am curăţat legumele, le-am spălat, le-am mărunţit în robot (se pot da pe răzătoare) şi le-am amestecat cu restul ingredientelor. Am decorat cu brocoli şi seminţe hidratate de floarea soarelui.

6 comentarii:

  1. Salata ca salata, dar zau ca-n fusta aia inbulinata iti sta tare bine ;-)) Sau imi plac mie prea mult bulinele? Ah, e tarziu, clar, am buline pe creier! :)))

    Somn usor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina. Si mie imi plac bulinele :)
      Somn usor si tie!

      Ștergere
  2. Hei Ramona,
    tare frumoasa si vesela mai esti!
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...