18 martie 2012

O salată delicioasă

Mă bucur că a venit în sfârşit căldura şi au apărut verdeţurile în piaţă. Iarna asta mi-au lipsit vizitele dese la piaţă, mirosurile şi culorile de pe tarabe. Cu ce am cumpărat zilele trecute am făcut o salată rapidă si gustoasă:
  • salată verde
  • mărar
  • pătrunjel
  • ceapă verde
  • avocado
  • germeni de lucerna
  • ridichi
  • ardei capia
  • ulei de măsline
  • oţet de mere
  • sare
Se spală ingredientele, se taie, se amestecă şi se mănâncă.

Un comentariu:

  1. O salata delicioasa?
    De mult folosesc aceasta reteta insa cu Ulei din samburi de strugure.FFFFF. buna.

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...