16 noiembrie 2012

Tort cu banane şi vişine


Aseară am organizat o întâlnire cu hrană vie care a ieşit foarte bine. Am avut ceva emoţii pentru că de data asta au venit oameni pe care nu i-am mai cunoscut şi nu stiam la ce să mă aştept, nu ştiam dacă o sa le placă, dar totul a fost foarte bine, toată lumea s-a simţit bine. Pentru această întâlnire am preparat un tort, inspiraţie de moment, nu prea mi-am făcut un plan, am improvizat pe parcurs, dar ce a ieşit... o bunătate, s-a bătut lumea pe el aseară. Am folosit o tavă cu diametrul 25 cm.

Pentru blat, am mixat foarte bine în robot:
  • 3 căni miez de floarea soarelui hidratat câteva ore şi apoi clătit bine
  • 200 gr curmale fără sâmburi
  • 2 lg unt de cocos
  • 2 lg pudră de roşcove
Crema am făcut-o din:
  • 1 kg de banane (cântărite după ce le-am curăţat de coajă)
  • 100 gr caju
  • 50 gr fulgi de cocos bio
  • 50 gr unt de cacao topit 
  • 3 lg psyllium
  • 4 lg miere

 Am mixat bine în blender toate aceste ingrediente, din cand în cand mai opream blenderul şi împingeam cu o spatula compoziţia  de pe pereţii vasului. Peste blat am pus căteva vişine, am turnat o parte din cremă, iar vişine şi restul de cremă şi deasupra câţiva fulgi de cocos. Trebuie ţinut câteva ore la frigider să se întărească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...