07 februarie 2013

6 zile cu sucuri

 Deşi mănânc raw de peste 2 ani de zile, până acum nu am ţinut nici o cură cu sucuri. Nu ştiu exact de ce nu am încercat, probabil m-am gândit că nu o să pot căci sunt foarte pofticioasă. Îmi place să mănânc, îmi place să miros mâncarea, să o savurez, să vad culoare în farfurie.
Săptămâna trecută m-am hotărât să încerc să beau doar sucuri, nu mi-am propus un număr de zile, am zis că voi face asta atâta timp cât o să mă simt confortabil. Aşa am şi făcut, când am poftit foarte tare la mâncare m-am oprit. Nu fac lucruri care nu îmi plac doar pentru că ştiu că sunt sănătoase. În aceste 6 zile m-am simţit foarte bine, am avut energie, stare generală bună, nu mi-a fost deloc foame. Într-o lume în care parcă totul se învârte în jurul mâncării, nu e simplu să faci asta. Eu sunt bucuroasă că am putut câteva zile, mi-am depăşit o barieră şi de acum ştiu că voi mai putea ţine astfel de cure chiar şi mai multe zile.
În fiecare dimineaţă mi-am curăţat limba cu o lingură şi pe parcursul zilei am băut apă atunci când mi-a fost sete.  Clismă am făcut doar în ultima zi.
 ZIUA 1
  •  2 căni cu suc de morcovi şi sfeclă roşie
  •  2 căni suc de portocale 
  •  1 cană suc de minole 
  •  1 cană suc de minole 
  •  2 căni limonadă  (apă, minolă, lămâie)
ZIUA 2
  • 1 cană suc  de minole
  • 1 cană suc de mineole 
  • 2 căni suc de mere
  • 1 cană suc minole  
  • 1 cană suc de minole şi grapefruit
ZIUA 3
  • 1 cană suc de morcovi, sfeclă şi ghimbir
  • 2 căni smoothie cu banane şi pătrunjel
  • 1 cană suc de morcovi şi castravete
  • 1 cană suc de  minole şi grapefruit
  • 1 cană suc de minole 
ZIUA 4
  • 1 cană suc de  minole şi grapefruit
  • 1 cană suc de pepene (congelat)
  • 2 căni suc de mere   
  • 1 cană suc de mere
  • 2 căni suc de mere
ZIUA 5
  • 1 cană suc de morcovi şi cătină
  • 1 cană suc de morcovi, ţelină, sfeclă şi ghimbir
  • 2 căni suc de mere
  • 1 cană suc de morcovi şi castravete
  • 2 căni suc de mere, morcovi şi castravete
ZIUA 6
  • 2 căni suc de mere
  • 1 cană suc de mere, morcovi şi ţelină
  • 2 căni suc de mere

Cana folosită de mine are 250 ml.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Aşa am crezut şi eu, dar uite că am reuşit. Eu zic să încerci.

      Ștergere
  2. si clisma de ce?
    intresant! as incerca si eu ... dar, eu nu am vaut minole pana acum :(cu ce le pot inlocui?

    RăspundețiȘtergere
  3. Clisma ajută foarte mult la eliminarea toxinelor, după câteva zile numai cu lichide nu mai ai scaun şi rişti ca o parte din toxine să rămână în corp.
    Nu trebuie să faceţi exact ca mine, faceţi sucuri din fructele şi legumele preferate, mineolele se pot înlocui cu portocale, mandarine sau clementine.

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...