17 martie 2013

Să dansăm la orice vârstă

 Îmi place mult să dansez şi atunci când o fac din toată inima ca şi când nimeni nu m-ar vedea, senzaţia trăită e de nedescris. Dansez atunci când sunt singură acasă şi atunci mă dezlănţui cel mai bine, dansez la petreceri, dansez la cursul de dans şi mi-ar plăcea sa dansez mai mult fără să mă gandesc la ce zic cei care mă văd. Se spune că dansul e o formă de meditaţie în mişcare, aşadar dansaţi dragii mei.
 Despre filmuleţul acesta nici nu am cuvinte, vă las să îl vizionaţi

Iar aici un copil de 2 ani tare drăguţ:

2 comentarii:

  1. Articolul este minunat, Ramona! Imi doresc de foarte multa vreme sa ma inscriu la o scoala de dans, iar cu aceasta ocazie pot spune ca m-am hotarat sa fac pasul concret. M-ai hranit cu inspiratie pura (in afara de hrana naturala pe care retetele tale m-au ajutuat sa o prepar) si pentru asta iti multumesc ;) Imbratisari virtuale>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorina m-ai emoţionat şi îţi mulţumesc pentru comentariu.

      Ștergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...