08 mai 2013

Ateliere în cadrul Incubator107

''oricine poate învăța pe oricine orice'' acesta e motto-ul celor de la incubator107. Dacă încă nu aţi auzit de ei, aruncaţi o privire aici http://brasov.incubator107.com/article/21 să vedeţi ce lucruri frumoase fac.
Luna trecută mi-am făcut curaj şi am participat şi eu în calitate de meşter, am ţinut ateliere de preparat dulciuri raw. A fost o experienţă foarte frumoasă.
  Pe 06.04 a avut loc nocturna şi a trebuit să povestesc pe scurt despre atelierul ce urmează să-l ţin. Am vorbit în faţa a peste 50 de persoane, am avut emoţii foarte mari dar le-am stăpânit cu bine. 
 
 

Pe 09.04  a vut loc primul atelier.
 

Pe 16.04 ne-am întâlnit din nou la un alt atelier, de data aceasta în numar şi mai mare.

 În perioada 19-21.04 a avut loc Festivalul Body Mind &Spirit. Incubator107 a participat şi eu am fost unul din meşteri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...