05 iunie 2013

Budincă de căpşune şi cocos


E o nebunie în piaţă în această perioadă. V-am mai spus de multe ori că ador să merg la piaţă şi mă repet, chiar îmi place foarte mult să mă plimb printre tarabe. E sezonul căpşunelor, am cumpărat câteva kilograme pe care le-am congelat pentru a le folosi la iarnă. Dar am profitat de ele şi în stare proaspătă şi încă mă mai bucur de ele. Le mânanc aşa simple, le pun în smoothie sau în ceva dulce cum e reţeta  de azi.
  •  200 gr căpşune spălate şi curăţate de codiţe şi frunze
  • 50 gr fulgi de cocos bio
  • 1 linguriţă de unt de cocos bio
  • 1 lingură miere
Am mixat bine toate ingredientele în blender, am turnat budinca într-o cupă, am decorat şi am savurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...