24 iunie 2013

Pastă de măsline


Pasta de măsline e o rețetă super simplă și super gustoasă. Eu o mănânc la micul dejun, prânz, cină sau pe post de gustare. Ține cam 3 zile în frigider, în borcan sau caserolă cu capac. 
Am cumpărat o dată din magazin un borcănel să vad cum este și fără lipsă de modestie, cea făcută de mine e mai bună, aceea era extrem de sărată. Atunci când o fac eu știu sigur ce conține, o adaptez gusturilor mele și mă pot juca cu ingredientele; pun sau nu usturoi, în loc de roșii pun uneori busuioc. Voi ați mâncat pastă de măsline? Vă place?

Ingrediente:
  • 100 gr măsline kalamata/kalamon fără sâmburi
  • 100 gr caju hidratat
  • 1 căţel usturoi
  • 4 buc roşii în ulei
  • 125 ml apă
Se mixează bine toate ingredientele în blender. 
O puteţi mânca pe pâinici deshidratate sau cu legume crude cum ar fi ardei, castraveti, morcovi, ţelină.

Rețeta video:

Dacă vă place această rețetă, vă rog să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc pentru share!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...