03 iunie 2016

Potluck VegFest



Între 6 și 12 iunie are loc a doua ediție VEGFEST- Săptămâna vegetarienilor din România. În această perioadă, în București dar și în câteva orașe din țară vor avea loc tot felul de evenimente care promovează un stil de viață cât mai sănătos.
La Brașov, eu vă invit la un potluck vegetarian în data de 7 iunie, ora 19:00 într-o locație faină și anume restaurantul Rawdia, situat pe str Apollonia Hirscher nr. 7.
Invitația e deschisă pentru toată lumea, nu doar pentru vegetarieni. 
Două condiții trebuie îndeplinite pentru a participa:
1. fiecare participant aduce un fel de mâncare vegetarian(cam 3 porții)
2. comandăm o băutură din meniul restaurantului (recomand kombucha, e delicioasă)
Vom face o masă comună și si vom gusta din toate bunătățile aduse.
Locurile sunt limitate așa că vă rog să trimiteți un mail pentru înscriere la adresa ramona.chivereanu@gmail.com
Detalii despre VEFGFEST găsiți aici http://www.veg-fest.ro/ce-este-vegfest.html
Vă aștept cu drag!
Rawmona (Ramona Chivereanu)

Atașez niste poze ca să găsiți mai ușor locația.



Vă mulțumesc și mă bucur tare că ați venit în număr așa de mare!
A fost o seară  extraordinară, ne-am adunat o gașcă mare și frumoasă, am mâncat o mulțime de mâncăruri delicioase, am râs, am povestit.
Încerc să înșirui toate preparatele:
  • 2 tipuri de salată cu quinoa
  • Pate de ciuperci
  • Pate cu ardei copți și nuci
  • Crema de caju, conopidă și verdeturi
  • Salată cu semințe și avocado
  • Salată cu morcovi, castraveți, fasole roșie și alte legume
  • Salată de ridichi și castraveți 
  • Zacuscă cu pâine făcută în casă 
  • Humus de mazăre pe pâine cu maia
  • Pizza vegană
  • Pâinici din semințe 
  • Lipii cu quinoa
  • Torturi raw
  • Prăjitură raw cu cocos
  • Pătrățele raw cu lămâie
  • Mouse de ciocolată 
  • Prăjituri cu mentă 
  • Biscuiti cu migdale
  • Bomboane rawfaelo
  • Rulada raw
  • gem de caise
Mai multe fotografii am postat pe facebook în acest album




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...