24 martie 2017

Budincă raw-vegan de chia cu lapte de cocos


Câte delicii se pot face cu aceste minunate semințe de chia 💚.
Prepar foarte des budincă de chia și o consum de cele mai multe ori la  micul dejun, dar uneori și pe post de desert sau gustare. Astăzi vă împărtășesc una din rețetele mele favorite. Pe cât e de simplă rețeta, pe atât de fain e rezultatul final.

🍒 Am folosit următoarele ingrediente:
  • 30 g semințe de chia
  • 200 ml lapte de cocos
  • 20 g îndulcitor
  • 30 g merișoare 
  • 30 g afine
Am amestecat bine semințele de chia, îndulcitorul și laptele de cocos adăugat treptat. După minim 15 minute budinca s-a îngroșat, am turnat-o în doua boluri mici și deasupra am pus fructele de pădure. Poftă bună!

💚Pe post de îndulcitor folosesc cel mai des pasta de curmale. Voi puteți folosi ce îndulcitor preferați, poate să fie miere, stevia, green sugar, sirop de agave sau de arțar etc. Adaptați cantitatea la preferințele voastre.
💚 Adăugați orice fructe vă plac și aveți prin casă, proaspete, uscate sau congelate. Mie îmi mai place mult cu zmeură sau cu banane.
💚 De cele mai multe ori îmi prepar budinca de seara, o pun la frigider și dimineața am micul dejun deja pregătit.

🍒 Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc!
🍒 Mai jos aveți varianta video postată pe canalul meu de youtube.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...