10 octombrie 2018

Picnic pe plajă



E al 3-lea an consecutiv în care merg la mare în Vama Veche și de fiecare dată e o experiență diferită și faină. Părerile sunt împărțite, că nu mai e ce-a fost, că de ce ai merge în Vamă când Bulgaria e așa de aproape, că e foarte murdar etc, însă mie îmi place și e normal ca gusturile să fie diferite.
Un picnic pe plajă mi s-a părut mereu o experiența inedită. Am admirat atâtea poze pe internet și mi-am propus că într-o zi voi face și eu asta, și mi s-a îndeplinit dorința în luna august a acestui an. Și ca să fie și mai frumos (și liber) am făcut asta dimineața la răsăritul soarelui. A fost superb!


De mâncare am luat multe fructe proaspete și uscate, fistic, roșii, ardei și niște rondele sărate de orez. Mare pare din ingrediente au fost aduse de acasă, altele cumpărate de acolo. Vinul nu l-am desfăcut, a fost doar de decor. :)


Minunatul coș de picnic e de la Fabulous Basket și îl am de anul trecut; l-am câstigat la un concurs de plating la Food Blogger Conference.


 Și nu putea lipsi o carte, nu?

2 comentarii:

  1. tot acolo am facut si eu unul, diferit totusi...era 2 sau 3 ianuarie si un friggggg :)
    https://krmenslife.blogspot.com/2014/01/la-picnic.html... pentru amuzament!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fain!Ai fost curajoasă. :D Mie nu îmi place frigul, nu știu dacă m-aș fi încumetat.

      Ștergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...