07 februarie 2020

Bomboane cu caju și ghimbir


Am pregătit ceva bun pentru a mă răsfăța, căci pentru asta ar trebui să fie sfârșitul de săptămână - pentru răsfăț, relaxare, timp pentru noi, citit, plimbare, ieșit cu prietenii, odihnă și orice ne face plăcere. 
Că iubesc dulciurile nu mai e nevoie să vă spun, iar rețeta de azi trebuie încercată ca să vedeți ce faină e. Am făcut niște bomboane rapide, nu prea dulci, consistente și cu aromă de ghimbir.


Ingrediente:
  • 200 grame caju
  • 70 grame curmale
  • 40 grame pudră de roșcove
  • 3 lingurițe ghimbir ras
  • 20 grame ulei de cocos
  • 1 lingură apă
Am măcinat caju-ul în robotul cu lamă S. Am adăugat curmalele tăiate mărunt, pudra de roșcove și ghimbirul, am mixat până s-au mărunțit bine curmalele. Am adăugat uleiul de cocos și apa, am mixat câteva secunde până s-a omogenizat totul. Din compoziția ușor lipicioasă  am modelat biluțe și uite-așa am obținut un desert delicios și ușor de făcut.


*Bomboanele sunt puțin dulci. Puteți să adăugați mai multe curmale sau alt îndulcitor dacă le preferați mai dulci.
*Cine nu se împacă bine cu ghimbirul poate să îl inlocuiască cu 1 linguriță scorțișoară, cardamon, vanilie etc.
* Le păstrez la frigider în borcan sau caserolă. 


Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
 Te aștept și pe youtubefacebookinstagram și pinterest.
 Mai jos ai varianta video a rețetei. Dacă îți place canalul meu de youtube te invit să te abonezi și să apeși pe clopoțel 🕭 pentru a activa notificările.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...