06 iunie 2020

Porridge/terci de ovăz cu căpșune


Am auzit de porridge sau terci de ovăz acum mulți ani și nu m-a atras deloc la început, multă vreme nu am fost deloc curioasă să încerc. I-am dat o șansă destul de târziu, cred că prin 2019 am făcut prima dată și m-am îndrăgostit de acest preparat. Îmi pare rău că nu am început să-l prepar mai devreme, dar mai bine mai târziu decât niciodată. 

Terciul de ovăz este un mic dejun sățios, gustos, ușor de făcut, se poate prepara cu lapte sau cu apă și într-o multime de combinații delicioase și colorate.

Varianta de față este vegană și fără zahăr.


Ingrediente pentru o porție mare sau două mai mici:
  • 220 mililitri apă
  • 40 grame fulgi de ovăz
  • 100 grame căpșune tăiate mărunt
  • 100 grame banane pasate cu furculița
  • 1/2 linguriță extract de vanilie făcut în casă
  • 2,5 grame dulcișor
  • 50 grame căpșune pentru decor
Preparare:
  1. Apa, fulgii de ovăz și îndulcitorul se pun într-o cratiță pe foc mediu. Se lasă să fiarbă 3-4 minute, timp în care se amestecă continuu.
  2. Se ia cratița de pe foc, se adaugă căpșunele tăiate și bananele pasate, se amestecă bine.
  3. Se toarnă terciul în bol/cană/ cupă de înghețată și se decorează cu căpșune.

Dulcișor este un îndulcitor din extract de stevia rebaudiană și eritritol și este produs de Sweeteria.
  Un pliculet de 2,5 grame de dulcișor este echivalentul a 5 grame de zahăr.



Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video a rețetei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...