21 august 2011

Pâinici din seminţe




Ingrediente pentru 22 bucăţi cu diametrul de 6 cm:
  • 1 cană seminţe de floarea soarelui
  • 1 cană seminţe de dovleac
  • 1/2 cană seminţe de susan
  • 1/2 cană seminţe de in
Seminţele de in le-am ţinut timp de oră în 1/2 cană de apă, timp in care ele s-au umflat şi au devenit gelatinoase. Apoi am pus toate ingredientele în robot şi le-am amestecat (eu nu am procesat prea tare şi multe seminţe au ramas întregi, dacă doriţi să fie mai mărunte le mixaţi mai mult). Pe tava deshidratorului am pus hârtie de copt şi apoi pâinicile modelate cu o formă pentru prăjituri; le-am deshidratat 6 ore la 40 de grade C.

2 comentarii:

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...