23 aprilie 2019

6 cărți pe care vreau să le citesc până la sfârșitul anului


  În 1995, UNESCO a decis ca în data de 23 aprilie să se sărbătorească Ziua Internațională a Cărții și a Drepturilor de autor.  Din 2005 în România se sărbătorește și Ziua Bibliotecarului tot pe 23 aprilie.
Iubesc și încurajez cititul, așa că am făcut o listă cu cărți pe care vreau să le citesc anul acesta.

Gary Chapman este autor de succes și consilier matrimonial renumit pentru evenimentele organizate în lume pe tema problemelor de familie.
O aveam pe listă de multă vreme și anul acesta i-a venit rândul. Am citit cam jumătate până acum și îmi place mult.

Robin Norwood este psihoterapeut specializat în cuplu și familie, iar cartea acesta a fost pe locul întâi în lista bestsellerurilor New York Times și a fost publicată în oeste trei milioane de exemplare în întreaga lume.
Am auzit de atâtea ori vorbindu-se despre această încât am cumpărat-o și eu și își așteaptă rândul.

Cartea aceasta mi-a fost recomandată pe facebook sau instagram, nu mai țin minte exact. Nu mai auzisem de ea, dar pentru că liliacul e una dintre florile mele preferate am zis să văd despre ce e vorba. Săptămâna trecută am cumpărat-o și din cât am citit pe copertă cred că o să-mi placă.

Tahar Ben Jelloun  s-a născut la Fes, Maroc în 1944 si locuiește la Paris. Este membru al Academiei Goncourt și a fost recompensat cu numeroase premii și distincții.

''O carte șoc, violentă, această neliniște venită dintr-o identitate dublă, când destinul îți e scris de culoarea pielii, care duce la o poftă viscerală de a-și regăsi rădăcinile. Un roman extraordinar.'' Livre de lire 

Am mai menționat această carte atunci când v-am povestit despre cărțile cumpărate de Black Friday anul trecut. Înca nu am apucat să o citesc, dar sper să fac asta în lunile care urmează.

Despre Matt Haig am auzit de pe canalul de youtube al Irinei de la Irina Citeste. Îmi place mult canalul ei și pasiunea cu care vorbește despre cărți m-a convins să cumpăr această carte. Am comandat-o zilele trecute și în curând ajunge la mine. Abia aștept să o citesc.

Dacă vă interesează mai multe detalii despre aceste cărți dați click pe fiecare titlu. 
Voi aveți o listă cu cărți pe care vreți să le citiți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...