16 mai 2019

Bullet Journal - organizarea lunii mai


Bullet Journal mă ajută de la începutul anului să fiu mai organizată și mai productivă. Îmi place mult acest sistem, pe lângă faptul că e folositor mă și relaxează. Am tot stat pe gânduri dacă să încep sau nu unul pentru că talentul meu la desen și caligrafie e cam inexistent, dar ma bucur că i-am dat o șansă. Nu arată ca în fotografiile de pe pinterest sau instagram, dar e al meu și îmi place. Vă zic toate astea pentru că poate și voi vă gândiți să vă faceți un bullet journal și vă lăsați intimidați de cei care fac adevărate opere de artă.

Luna mai e despre fluturi și inspirația a venit de la Amanda Rach Lee
Las fotografiile să vorbească și dacă aveți întrebai nu ezitați să-mi scrieți.


🍒Dacă vă place acest articol m-aș bucura să-l distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de el cât mai multe persoane. Mulțumesc!
🍒 Mai jos aveți varianta video postată pe canalul meu de youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...