27 mai 2020

Mini clătite vegane | TikTok Pancake Cereal | Vegan Mini Pancakes


E cineva care nu iubește clătitele? Chiar sunt curioasă. Eu nu știu pe nimeni căruia să nu-i placă clătitele.
Astăzi vă prezint niște mini clătite tare simpatice. Aceste clătite foarte mici sau Pancake Cereal sunt populare pe TikTok, se pare că ăsta e noul trend în materie de mâncare în momentul de față. 
Ideea a fost a unei bloggerițe care le-a făcut pentru a-și distra copii. Ea a postat un filmuleț pe TikTok și apoi foarte multă lume a preluat ideea. Aici găsiți și rețeta ei 👉 pancake cereal.

Eu am ales să fac o compozitie vegană pentru clătite și am amestecat bine într-un bol mare:

200 grame făină

1/2 linguriță praf de copt

1 lingură ulei

300 mililitri lapte vegetal

1/8 linguriță sare
1 lingură sirop de curmale


Într-o noapte când nu aveam somn mi-a venit ideea să le fac colorate. Așadar am împărțit compoziția în 4 boluri: 


Ca să le pot face ușor așa mici și uniforme am folosit un dispenser pentru sosuri de genul acesta Click aici.
  1. Am pus tigaia pe foc mediu. Nu am mai uns-o cu ulei căci tigaia folosită nu lipește.
  2. Am sprițat compoziția în forme foarte mici, cam de 1 cm diametru.
  3. După ce s-au copt pe o parte, le-am întors cu o scobitoare și le-am lăsat pe foc să se facă pe ambele părți.
  4. Le-am servit cu mare poftă cu sirop. Merg foarte bine și cu ciocolată, fructe, lapte.




Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video a acestei rețete.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...