02 iunie 2020

Ce mănânc într-o zi - meniu vegan


În ultimele săptămâni am tot primit solicitări să filmez pe canalul de Youtube mai multe clipuri cu ce mănânc într-o zi. Mă bucur că sunt de ajutor astfel de clipuri, fac tot posibilul să le filmez mai des. Am postat astăzi unul pe canal, dar o să scriu și aici ce am mâncat pe parcursul unei zile.

  • La micul dejun am pregătit un terci/porridge de ovăz. Am pus pe foc mediu într-o cratiță fulgi de ovăz, apă și pudră de cacao, am amestecat câteva minute. Am turnat într-un bol, am pus o banană feliată bine coaptă și niște fulgi de cocos. Nu am adăugat îndulcitor, nu am simțit nevoia.

  • La prânz am mâncat pâine prăjită cu humus, măsline, roșii și ardei. Peste humus am pus mult zatar, un amestec de condimente foarte fain pe care l-am cumpărat de la magazinul Pasiune pentru viață.

  • Fructele sunt pentru mine oricând o gustare delicioasă, azi am savurat cireșe și căpșune.

  • Cina: 
falafel
- salată din salată verde, roșii, castraveți, sare, fulgi de drojdie inactivă, ulei, oțet
- lipii făcute în casă
- ceapă și usturoi


Dacă îți place acest articol poți să îl distribui pe rețelele de socializare să se bucure de el și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...