14 iunie 2019

Budincă de chia cu matcha și piersici



Budinca de chia a fost obsesia mea multă vreme, acum pot spune că mi-a mai trecut 😉. Au fost foarte multe zile în care mâncam la micul dejun o astfel de budincă. După o pauză în care am consumat mai rar chia, am revenit cu rețete noi ce au la bază aceste semințe.

Dacă ați văzut unboxing-ul de pe canalul meu de youtube știți de colaborarea mea cu Sanovita așa că nu uitați să folosiți codul ''rawmona'' de fiecare dată când faceți comenzi pe www.sanovita.ro și veți avea o reducere de 15%. De la ei sunt și semințele de chia folosite în această rețetă.


Budinca de chia mi se pare o alegere perfectă pentru micul dejun, dar poate fi consumată la fel de bine pe post de gustare sau desert. Îmi plac tare mult semințele de chia pentru că se pot face o mulțime de combinații cu ele. În rețeta de față am combinat dulceața piersicilor cu aroma de ceai verde.

Ingrediente budincă de chia:
  • 2 linguri semințe de chia
  • 1 lingură miere
  • 1/4 linguriță pudră de matcha
  • 1 cană lapte
  • 3 piersici
Într-un bol am amestecat bine chia, matcha, mierea și laptele adăugat treptat. De data aceasta am folosit lapte de migdale a cărui rețetă o găsiți aici. Puteți folosi lapte de cajulapte de nuci sau ce tip de lapte preferați.
De regulă prepar budinca seara și o țin la frigider până a doua zi când o consum la micul dejun. Atunci cand o consum pe loc, aștept 20-30 de minute să se îngroașe budinca, timp în care amestec periodic în bol.
Am pus în blender 2 piersici și le-am făcut piure, iar una am tăiat-o felii. Când budinca s-a îngroșat am turnat-o în straturi într-un borcan și într-un bol mai mic alternând-o cu piureul și feliile de piersici.
Poftă bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...