10 decembrie 2020

Ciocolată albă din 3 ingrediente de bază

Iubesc ciocolata în orice formă - bomboane de ciocolată, tabletă, tort cu ciocolată, înghețată de ciocolată, ciocolată caldă. 

De-a lungul timpului am testat multe rețete de bomboane de ciocolată.

Acum 9 ani eram tare mândră de bomboanele mele de ciocolată umplute cu cocos, click aici 👉 rețeta.

Cel mai des am făcut cicolată cu diverse fructe uscate sau nuci, aici rețeta 👉 bomboane.

Pentru că iubesc culorile am făcut și o variantă verde, aici rețeta 👉 ciocolată cu matcha.


Astăzi vin cu o rețetă de ciocolată alba, numai bună de pus pe masa de Sărbători sau de oferit cadou.

Ingrediente de bază pentru ciocolata albă:




Untul de cacao este în stare solidă. Îl topesc pe baie de aburi la temperatură mică.
Amestec bine cu un tel cele trei ingrediente si asta-i baza. Apoi vin cu diverse arome: esență de vanilie, esentă de rom, coajă de portocală, coajă de lămâie, lavandă, cardamon, cuișoare etc.

În pozele de față am două variante de ciocolata albă:1 porție cu 1/2 linguriță esență de vanilie homemade și încă una în care am pus 1/4 linguriță coajă uscată de portocală
!!! Atenție la coaja citricelor, folosește-o doar dacă acestea nu au fost stropite. Eu am avut portocale bio de la un producător din Grecia, am dat coaja pe răzatoarea mică și apoi am uscat-o.

După ce adaug aromele amestec din nou cu telul și apoi torn compoziția în forme de silicon.
Deasupra adaug miez de nucă, stafide, goji ori rodie.
Pun formele la frigider pentru o oră.
În acest timp ciocolata de întărește și apoi poate fi scoasă foarte ușor din forme.



Dacă îți place această rețetă m-aș bucura să o distribui pe rețelele de socializare să ajungă și la prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video a rețetei.


2 comentarii:

  1. Arata foarte bine. Daca vreau sa fie cu ciocolata neagra, doar adaug cacao?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Da, ar trebui să iasă fain cu adaos de cacao.

      Ștergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...