06 august 2021

3 supe de post cu linte

 


Lintea este un aliment care nu lipsește din bucătăria mea. E gustoasă, e sățioasă, sănătoasă, bogată în proteine. 

O gătesc des în diverse variante, însă azi vreau să îți prezint 3 rețete de supe în care să folosești lintea. Sunt 3 rețete de post gustoase și nutritive.


1. SUPĂ DE LINTE ȘI NUCI

Este o supă atât de gustoasă și de simplu de făcut. Combinația nuci+linte trebuie încercată. Cele două ingrediente se potrivesc atât de bine împreună.

Ingrediente:

  • 150 grame linte roșie
  • 700 mililitri apă
  • 100 mililitri suc de roșii
  • 75 grame miez de nucă
  • 1/2 linguriță sare
  • 1/8 linguriță chimion

Modul de preparare îl găsești în clipul următor 👉 rețeta video.


2. HARIRA - SUPĂ MAROCANĂ

Este o supă densă si delicioasă. Am adaptat rețeta la preferințele mele și am făcut căteva modificări față de rețeta tradițională. Nu am pus carne, nu am îngroșat-o cu făină și nu am pus nici coriandru verde. Coriandru semințe folosesc în rețete, însă pe cel verde nu pot să îl văd, nu înțeleg cum poate lumea mânca așa ceva. Tu în ce tabără ești?

Ingrediente pentru supa marocană:

  • 100 grame linte verde
  • 100 grame năut
  • 50 grame fidea
  • 100 grame ceapă roșie
  • 50 grame roșii
  • 40 grame țelină apio
  • 1/2 linguriță boia afumată
  • 1/2 linguriță turmeric
  • 1/2 linguriță piper măcinat
  • 1 linguriță sare 
  • 25 grame pastă de tomate
  • 1 legătură pătrunjel
  • 1,5 litri apă

Click 👉aici pentru rețeta video.


3.SUPĂ DE LINTE ROȘIE

M-am îndrăgostit de supa asta în urmă cu mulți ani când am mâncat pentru prima dată într-un restaurant libanez. După acea experiență mi-am dorit să refac rețeta acasă și să mă bucur de această supă ori de câte ori doresc. Am făcut o variantă foarte ușor de preparat, fără prăjeală.

Ingrediente:

Te invit să vezi modul de preparare dând click 👉 aici.


Dacă îți place această postare m-aș bucura să o distribui pe rețelele de socializare să ajungă și la prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...