13 iunie 2017

Food Bloggers Conference 2017 - Summer Edition


Săptămâna trecută am participat la Food Bloggers Conference, ediția de vară și a fost taaaare fain. Evenimentul a adunat la un loc o mulțime de oameni care scriu despre mâncare, oameni pasionați de gătit, oameni cărora le place să mănânce. Totul s-a învârtit în jurul mâncării :D.
Ultima ediție am urmărit-o live din fața calculatorului, dar acum mi-am dorit tare mult să fiu prezentă fizic. Nu știu câți participanți au fost din afara Bucureștiului mai ales că evenimentul a avut loc în mijlocul săptămânii; toți bloggerii cu care am interacționat eu erau din capitală. Eu mă bucur că am mers, efortul a fost răsplătit, am aflat informații utile, m-am întors cu o energie faină si cu idei noi.


Am învațat  foarte multe lucruri de la specialiști în marketing, de la chefi pasionați, de la bloggeri celebri. În pauze am povestit cu alți participanți și am savurat smoothie-uri, salate și muuulte alte preparate extraordinare.


Au fost și concursuri, la unul dintre ele am fost fericita câștigatoare a unui coș de picnic pe care abia aștept să-l scot la iarbă verde.


Daca vreți să vedeți mai multe poze de la eveniment dați click aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...