18 august 2011

Shaorma

... da aţi citit bine, e toată raw şi e super bună
Ingrediente pentru lipie:
  • 2 căni cu dovlecel tăiat cubuleţe
  • 2 linguri tărâţe de psyllium
  • 1 lingură ulei de măsline
  • un praf de sare
Toate le-am mixat bine în robot. Pe o tavă a deshidratorului am pus hartie de copt şi peste am turnat compoziţia pe care am întins-o sub formă de cerc, am deshidrat la 40 grade C timp de 12 ore.
Ingrediente pentru umplutură:
  • varză
  • morcov
  • ardei capia
  • ciuperci champignon
  • măsline kalamata
Ingrediente pentru sos:
  • 1 roşie
  • 1 căţel de usturoi
  • sare
le-am mixat bine în blender

Asamblare: am pus lipia pe o farfurie rotundă, am aşezat varza, apoi morcovul, sosul, măslinele, ardeiul şi ciupercile, apoi am rulat cu grijă.

2 comentarii:

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...