02 septembrie 2011

Tort cu mure


Blat:
  • 2 căni migdale crude
  • 10 curmale hidratate timp de o oră
  • 5 linguri din apa în care am hidratat curmalele
Le-am pus pe toate în robot şi le-am mixat. Am pus inelul unei tăvi cu diametru 25 cm pe un platou si în interior am întins şi presat bine compoziţia .
Crema I:
  • 2 căni mure
  • 1 1/2 cană caju hidratat 5 ore
  • 1 lingură miere
Am pus în blender murele, mierea si apoi caju si le-am mixat până am obţinut crema. Eu am blender de 1000 W şi tot m-am chinuit puţin, a trebuit să opresc mereu blenderul ca să împing crema de pe pereţii vasului. Am turnat crema peste blat.

Crema II:
  • 1 1/2 cană caju hidratat 5 ore
  • 16 linguri suc de morcov
Mixate în blender şi adăugate peste prima cremă.

Decor: 2 căni cu mure


L-am ţinut 2-3 ore la frigider înainte de servire.

Un comentariu:

  1. Superb! Absolut superb! Trebuie sa-l incerc si eu, neaparat!!! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...