duminică, 4 septembrie 2011

Spaghete cu sos de roşii

Ingrediente pentru spaghete:
  • 2 dovlecei
Ingrediente pentru sos:
  • 1 roşie mare curăţată de pieliţă
  • 2 jumătăţi de roşii în ulei
  • 1 gogoşar
  • 4 căţei de usturoi
  • 2 linguri busuioc uscat şi mărunţit
  • 1 lingură oregano uscat şi mărunţit
  • sare
  • piper măcinat
Am curăţat dovleceii de coajă, i-am spălat şi i-am transformat în spaghete cu spiromatul (se pot tăia fâşii cu un curăţător de legume). Am tăiat mărunt roşiile, ardeiul şi usturoiul şi le-am mixat bine în blender împreună cu restul ingredientelor pentru sos. Am pus sosul peste dovlecei, am amestecat şi am mâncat. Recomand ca sosul să fie turnat peste dovleceii chiar înainte de fi serviţi, căci vor lăsa zeamă.





2 comentarii:

  1. care e diferenta dintre aceste doua bloguri, stil de viata si imi place sa gatesc? postezi numai pe stil de viata acum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe 'Imi place sa gatesc' voi mai posta retete gatite la foc, Stil de viata e ce ma reprezinta pe mine in momentul de fata si aici voi scrie cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta e importantă pentru mine