15 noiembrie 2012

Biscuiţi cu dovleac




Ingrediente:
  • 500 gr dovleac plăcintar, curăţat de coajă şi sâmburi, tăiat bucăţele
  • 200 gr fulgi de ovăz
  • 60 gr fulgi de cocos bio
  • 60 gr stafide
  • 4 lg miere
    Am mixat toate ingredientele în robot până ce compoziţia a devenit omogenă şi lipicioasă. Pe tava deshidratorului am pus hârtie de copt, apoi forme de prăjituri în care am presat câte o lingură de compoziţie. Am deshidratat biscuiţii la 41 grade Celsius timp de 12 ore.



     Sunt delicioşi. Se pot mânca la micul dejun alături de o cană de lapte de susan/migdale/nuci, se pot lua la serviciu sau când plecăm de acasă într-o punguţă de hârtie sau în caserolă.



2 comentarii:

  1. Hello Rawmona,
    intrebari de la un incepator:
    1. Cu blenderul cu care fac shake-uri nu am reusit sa maruntesc compozitia, nu avea destul lichid. Am reusit pana la urma sa il folosesc pentru dovleac (cu apa adaugata) si am amestecat totul cu mana. Genul asta de amestec nu se poate face in blender?
    2. Un cuptor electric setat pe 40-50 de grade plus ventilatie, poate face treaba dezhidratorului?
    Multumesc,
    Manu

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Manu.
    1.Blenderul se foloseşte la chestii mai lichide, în cazul da faţă trebuie robot cu lama în formă de S. Te-ai descurcat până la urmă, doar că va trebui sa-i usuci mai mult, să iasă apa din ei.
    2.Da, ar trebui să meargă, eu nu am încercat dar am auzit de alte persoane că funcţionează. Ideea e sa fie temperatura cât mai mică pentru a păstra proprietăţile ingredientelor, peste 45 grade C se distruge aproape tot.

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...