14 august 2013

Dark Bombastic Evening



Despre Dark Bombastic Evening (DBE) mi-a povestit Ana-Maria, preşedinta Asociaţei Rockabilly România. Ea a fost anul trecut cu brioşe şi bijuterii şi a fost primită foarte bine. Cum anul acesta nu a putut să meargă, m-a rugat pe mine să reprezint cultura rockabilly la acest eveniment. Am acceptat provocarea, eram curioasă, nu mai fusesem niciodată în Alba-Iulia. 
Am ajuns vineri pe la 14 la cetate, la spaţiul Ryma, am instalat cortul, am făcut un duş, m-am machiat, coafat şi am trecut la aranjarea produselor. Am pregătit mai multe tipuri de bomboane din seminţe şi fructe uscate, prăjiturele, batoane dar şi bijuterii. Mi-a plăcut foarte mult atmosfera, oamenii erau foarte civilizaţi, sociabili, au fost foarte mulţi străini, am auzit vorbindu-se engleză, franceză, germană, italiană, maghiară, rusă şi cred că suedeză.
M-am bucurat să cunosc persoane interesate de un stil de viaţă sănătos, vegani, raw-vegani şi vegetarieni. Ei au apreciat dulciurile mele şi au revenit la standul meu şi a doua zi, dar si omnivorii au fost curioşi.
Artiştii de vineri seara au fost extraordinari, toţi mi-au plăcut. Unul dintre ei, Sieben a cumpărat de la mine bomboane, trebuia să mă laud :).

 A doua zi de dimineaţă am mers să vedem cetatea,  vă recomand să o vizitaţi, e foarte frumoasă.
După-amiază am revenit la standul meu.
Şi cel mai simpatic participant, cred că şi cel mai tânăr - Luca.
 
 
A fost un eveniment frumos, foarte bine organizat. Mulţumesc Doru.

______________________________________________



Dulciurile marca RAWMONA îi vor îndulci pe cei prezenţi la Dark Bombastic Evening, Alba-Iulia.
Vineri vin cu bunătăţi crude, delicioase şi sănătoase.
Mulţumesc www.rockabilly.ro pentru susţinere.

 Aici găsiţi un articol despre noi http://www.darkbombasticevening.com/ro/cultura-rockabilly-isi-continua-traditia-la-dbe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...