16 ianuarie 2016

Bomboane 3S


E weekend și mă răsfăț cu ceva  bun. Îmi place să mă joc în bucătărie, să inventez și să testez rețete noi, mai ales când vine vorba de ceva dulce. Astăzi îți dezvălui rețeta unor bomboane tare gustoase, ușor acrișoare.
Am folosit următoarele ingrediente:
  • 100 g  semințe de floarea soarelui crude și decojite
  • 100 g stafide 
  • 100 g smochine 
  • 2 lg zeamă de lămâie 
  • 1 lg unt de cocos
Pentru început am măcinat miezul de floarea soarelui în robotul cu lama S. Am adăugat  apoi stafidele și  smochinele, am mixat până ce toate ingredientele s-au măcinat bine. Am adăugat lămâia și untul de cocos și am mai mixat câteva secunde. Am obținut o compoziție ușor lipicioasă din  care am  modelat biluțe.

 *Notă:
  1. folosiți  smochine moi și nu din acelea foarte uscate sau hidratați-le puțin 
  2. tăiați smochinele în bucăți mărunte pentru a ușura munca robotului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...