15 mai 2017

Workshop de preparat bunătăți raw-vegan


Vă arăt câteva imagini de la workshop, imagini surprinse de una dintre participante pentru că eu nu am apucat să fac. Am discutat despre ingrediente, am povestit despre noi și drumul nostru către un stil de viață sănătos, am preparat și degustat bunătăți. A fost o seară frumoasă alături de oameni faini. Mulțumesc! 

________________________________________________________________________________



Vrei o schimbare în alimentație și nu știi de unde să începi?
Îți dorești o alternativă la dulciurile clasice?

Te invit la un workshop de preparat bunătăți raw-vegan în data de 26 mai, ora 19:00, în centrul vechi al Brașovului.

Timp de 2 ore vei:
  • vedea și vei învăța toți pașii de preparare pentru 3 rețete
  • afla trucuri foarte utile în bucătăria fără foc 
  • degusta toate preparatele 
  • primi rețetele ca mai apoi să le poți prepara singur acasă

Workshopul este susținut de Rawmona - blogger culinar. 
În urmă cu 7 ani am descoperit bucătăria raw și din primul moment m-a fascinat și m-a cucerit. De atunci m-am documentat despre un stil de viață sănătos, am preparat și inventat zeci de rețete, am lucrat în bucătăria unui restaurant raw și într-o cofetărie raw. Pentru a împărtăși din experiența și pasiunea mea am organizat potluck-uri unde am cunoscut și adunat la un loc oameni cu preocupări comune, am ținut ateliere de gătit pentru copii și adulți. 

Cele 3 rețete care îți vor bucura papilele gustative sunt:
  1. tort cremos și delicios
  2. shake plin de proteine și savoare
  3. îndulcitor natural și simplu 

Investiția ta este de 66 lei. Pentru detalii legate de înscriere și plată, îmi poți scrie la adresa de e-mail ramona.chivereanu@gmail.com

Te aștept cu drag!
Rawmona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...