01 mai 2017

Salată cu semințe și dressing colorat



 Iubesc salatele și experimentez tot mai mult astfel încât să le fac cât mai delicioase și sățioase. La aceasta am folosit multe semințe și un dressing colorat și  aromat.

Ingrediente salată:

  • 250 g salată iceberg
  • 25 g semințe de floarea soarelui
  • 25 g semințe de dovleac
  • 25 g semințe decorticate de cânepa
  • 15 g semințe de susan negru
  • 15 g semințe de chia
  • 15 g semințe de mac
Ingrediente dressing:

Am spălat și tăiat salata. Am amestecat toate tipurile de semințe într-un castronel și apoi le-am adăugat peste salată.
Într-un alt castronel am amestecat bine ingredientele pentru dressing. L-am turnat deasupra salatei.




Dacă vă place această rețetă, vă rog să o distribuiți pe canalele de socializare să se bucure de ea cât mai multe persoane. Mulțumesc pentru share!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...