15 noiembrie 2018

Lapte cu turmeric


Iubesc vara, soarele și căldura. Când vine frigul încep să beau multe ceaiuri și băuturi calde, laptele cu turmeric fiind una dintre ele. Îmi place mult această combinație gustoasă și aromată. 

🍒 Ingrediente:
  • 500 ml lapte
  • 2 lingurițe turmeric
  • 1 linguriță ulei de cocos
  • 1/4 lingurița scorțișoară
  • 1/4 linguriță ghimbir ras
  • 1/8 linguriță piper măcinat
Se prepară extrem de simplu și eu folosesc două variante:
  1. Vara pun toate ingredientele în blender și le amestec bine.
  2. Când vreau o băutură caldă sau fierbinte pun toate ingredientele într-o oală pe foc mediu și amestec bine cu un tel.
După cum ați văzut, pe lista de ingrediente nu am trecut niciun îndulcitor, asta pentru că de cele mai multe ori beau acest lapte neîndulcit. Uneori adaug după ce îl iau de pe foc 1 lingură de miere. Puteți adapta rețete după gusturile voastre adăugând ce și cât îndulcitor preferați.
Folosesc diverse tipuri de lapte în acestă rețetă. Vă las mai jos și câteva rețete de lapte vegetal:
Turmericul are gust puternic și pentru cineva care nu a mai gustat deloc e posibil să fie prea mult 2 lingurițe; încercați pentru început doar cu 1 linguriță și vedeți cum vă place. Eu sunt fan turmeric, îmi place gustul, culoarea și îl folosesc des.
Când nu am rădăcină de ghimbir folosesc ghimbir pudră.

Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
 Te aștept și pe youtubefacebookinstagram și pinterest.
 Mai jos ai varianta video a rețetei. Dacă îți place canalul meu de youtube te invit să te abonezi și să apeși pe clopoțel 🕭 pentru a activa notificările, astfel vei fi la curent cu tot ce urmează să postez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...