29 mai 2019

Smoothie bowl cu căpșune


Am găsit căpșune aromate în piață, așa că după ce am mâncat o grămadă simple am pregătit și ceva bun. Îmi plac smoothie-urile și le tot beau de câțiva ani, însă de vreun an a început să îmi placă și varianta mai consistentă la castron cunoscută sub denumirea de smoothie bowl. V-ați prins, astăzi vă prezint rețeta unui smoothie bowl cu căpșuneee. 🍓🍓🍓 E o idee bună pentru micul dejun sau gustare.
Am mixat bine în blender:
  • 100 grame căpșune spălate și curățate de codițe
  • 100 mililitri lapte de cocos
  • 20 g fulgi de ovăz
Am turnat  compoziția într-un bol și deasupra am adăugat:
  • 10 grame fulgi de porumb
  • 10 grame fulgi crocanți de hrișcă
  • 10 g cocos chipsuri
  • 50 grame căpșune
*Note:
  1. În loc de lapte de cocos puteți să folosiți ce lapte preferați.
  2. Dacă nu puteți consuma gluten folosiți fulgi de ovăz fără gluten.
  3. În funcție de gusturi puteți adăuga puțină miere sau alt îndulcitor.
  4. În afara sezonului se pot folosi căpșune congelate.

🍒 Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii voștri.
🍒 Vă aștept și pe facebookinstagram și youtube.
🍒 Mai jos aveți varianta video a rețetei postată pe canalul meu de youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...