13 decembrie 2019

Idei de cadouri pentru Crăciun de la producători români - prima parte


Ați făcut lista de cadouri pentru Crăciun? Dacă aveți nevoie de inspirație, prin articolul de față vă vin în ajutor cu câteva idei de cadouri produse în România. Voi ce productori faini cunoașteți?
  • Cine nu s-ar bucura să primească o ie cusută manual? Sunt convinsă că sunt foarte mulți producători care cos astfel de minunății, eu pot să vă recomand o doamnă de la care mi-am cumpărat eu ia aceasta superbă.

Locuiește în Breaza și puteți vedea ce face pe pagina de facebook Ii brodate manual. Am contactat-o și am întrebat-o dacă are ii pe stoc deoarece m-am gândit că nu are timp să coasă ceva personalizat până la Craciun. Răspunsul a fost afirmativ, așa că poate aveți noroc și găsiți ceva gata cusut pe placul vostru. Mai jos vă las câteva din creațiile dânsei:

  • Atelier M este un atelier de creație vestimentară și accesorii pictate manual. Ia uitați ce minunății au fost create în acest atelier:
  • Rosebonbon face și ea chestii tare drăguțe. Eu am descoperit-o anul trecut și am de la ea un set de dischete demachiante reutilizabile, mănușă pentru exfoliere, săculeț pentru lapte și pentru cumpărături. Face și eșarfe circulare, fuste, rochițe.
  • Pebs este un magazin superb situat pe strada Republicii din Brașov. Eu m-am îndrăgostit de produsele lor, de decor, de muzica din magazin. Puteți face comnzi și online. Au foarte multe produse, însă ce mi-a atars atenția sunt bijuteriile din plante uscate conservate în rășină. Pe lângă cercei, coliere, inele, broșe au creat și ceva drăgut pentru domni - butoni.
 
  • Fabulous Baskets produc o gamă variată de coșuri din răchită: coșuri tradiționale, coșuri pentru bicicletă, pentru picnic, pentru animale, coșuri de rufe.
Am de la ei un coș de picnic de 3 ani de zile. Vi l-am arătat în două clipuri pe Youtube, în cel cu picnicul raw și în cel despre Ziua Internațională a Picnicului, dar și pe blog în postarea cu picnicul pe plajă. Anul acesta mi-am cumpărat și coșurile pentru bicicletă și sunt foaaarte frumoase.

  • Cup & Candle produc lumânări din ceară de soia 100%. Acestea sunt turnate în recipiente din porțelan, ceramică sau sticlă. Îmi place mult proiectul realizat împreună cu cei de la Lăptăria cu Caimac, proiect ce presupune turnarea lumânărilor în borcane reciclate de la iaurt.

🍒 Dacă vă place această postare vă rog să o distribuiți pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii voștri. Mulțumesc!🤗
🍒 Mai jos aveți varianta video pe care am postat-o pe canalul de youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...