14 ianuarie 2020

Supă cremă de conopidă


Supa cremă de conopidă este o rețetă simplă, gustoasă și rapidă. Servită cu crutoane aromate este perfectă pentru prânz sau cină. Nu mi-a plăcut întotdeauna conopida, nici măcar nu suportam mirosul de conopida fiartă. Când am început să o consum crudă mi-am schimbat total părerea. Am folosit-o de nenumărate ori în salate și în această rețetă de conopidă condimentată. După ce multă vreme am consumat-o crudă am zis să-i mai dau o șansă și preparată termic. Așa am ajuns la rețeta de azi.

Ingrediente pentru supa cremă de conopidă:
  • 1 lingură ulei
  • 40 grame ceapă
  • 500 grame conopidă
  • 500 mililitri apă
  • 1/2 linguriță sare
  • 200 mililitri smântână pentru gătit



Mod de preparare:
  1. Încing uleiul într-o oală și călesc ceapa.
  2. Adaug conopida, apa și sarea.
  3. Acopăr oala cu capac și las la fiert pe foc mediu.
  4. Când conopida e fiartă adaug smântâna, amestec și mai las să clocotească 2-3 minute. Am făcut rețeta și cu smântănă clasică de vacă și cu mai multe tipuri de smântână vegetală. 
  5. Iau oala de pe foc, îndepărtez capacul și după ce supa s-a răcit o mixez în blender.

Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
 Te aștept și pe youtubefacebookinstagram și pinterest.
 Mai jos ai varianta video a rețetei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...