11 ianuarie 2020

Ce am mâncat de Revelion 2020


Anul acesta am petrecut Revelionul acasă și asta pentru că nu am avut chef să merg undeva, dar mi-a fost și teamă să las pisica singură, m-am gândit că o să fie terorizată de gălăgia de la miezul nopții.
În urmă cu ceva ani aș fi fost tristă dacă stăteam acasă de Revelion, dar acum chiar nu-mi pasă. Nu o să merg undeva doar pentru a nu sta acasă, nu o să pierd timpul și banii doar pentru a nu auzi ''Cum să stai acasă în noaptea de Revelion?''.
Pisica, din fericire, s-a împăcat foarte bine cu artificiile și petardele, chiar a venit și ea la geam să le privească.

Meniul meu pentru masa de Revelion a fost următorul:

Am vrut să mai fac supă cremă de conopidă, dar am renunțat pentru că nu am găsit conopidă la magazinele de pe lângă casă. A fost destulă mâncare și așa.
Voi cum ați petrecut?

Dacă îți place această postare poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
 Te aștept și pe youtubefacebookinstagram și pinterest.
 Mai jos ai varianta video.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...