11 iunie 2020

Cumpărături de la Farmec

Când am creat produsele Farmec, nu ne-am gândit la reguli, la cum să ai buzele mai pline, pielea mai închisă la culoare și simetrii perfecte, ne-am gândit la tine și la frumusețea ta naturală. Am ales să îți arătăm că ești frumosă și să punem în valoare acele mici trăsături care te fac diferită de toate celelalte femei.
Farmec este prima firmă românească de cosmetice, activitatea ei începând cu peste 120 de ani în urmă. E de apreciat că există și rezistă pe piață de atât de multă vreme. 
Astăzi Farmec produce peste 400 de produse unul dintre cele mai cunoscute este laptele Doina pe care poate l-ați văzut la mamele și bunicile voastre sau poate îl folosiți chiar voi. El a fost produs pentru prima dată în anul 1965; mi se pare fascinant că se comercializează de 55 de ani. 
Gamele cele mai cunoscute din portofoliul companiei sunt Gerovital, Aslavital, Farmec, Aslamed, Nufăr, Doina, Athos, Obsesie.

Vreau să susțin și să cumpăr mai mult de la producători români și Farmec este o companie despre care merită să se vorbeasca mai mult.
Săptămâna trecută mi-a sosit coletul cu comanda făcută pe site-ul lor și vreau să vă arăt ce am cumpărat.

Aveam în geantă mai tot timpul un gel antibacterian înainte de pandemia de Covid-19. Apoi am trecut pe spirt pe care mi l-am pus într-un recipient tip spray, însă folosit des usucă tare mâinile. Am cumpărat acest igienizant cu glicerină pentru a mai proteja pielea. L-am folosit deja de câteva ori și îmi place. Se aplică ușor, nu e nevoie de cantitate mare. E mai lichid decât mă așteptam, dar ăsta nu e un inconvenient pentru mine. Recipientul fiind de 150 ml încape în aproape orice geantă.


Le folosesc de multă vreme și deși sunt recomandate pentru corp, eu le tai în trei și le folosesc și pentru față, sunt foarte eficiente, nu mă irit de la ele.


Varianta aceasta nu am mai încercat-o până acum. M-a atras ideea de ceară gel, nu știu cum arată și cum se comportă.


Momentan mă spăl tot cu un șampon Gerovital, cel anticădere, dar dacă tot am făcut comandă am mai cumpărat unul căci vreau să încerc și altceva, să văd ce mi se potrivește mai bine.


Am un păr destul de fragil, firul e subțire, se încurcă repede, se electrizează. Până anul acesta am folosit doar șampon și balsam, acum am început să folosesc și măsți. Despre aceasta am auzit lucruri bune, deocamdată pot să zic doar că are un miros extraordinar.


Ese un ser de față bogat în acid hialuronic și vitamina C; are rol anti-age, de hidratare intensă, de umplere si netezire a ridurilor; este potrivit pentru toate tipurile de ten.


L-am cumpărat din mai multe considerente. Unul este că vreau să reduc numărul sticlelor cu soluții de curățare, să folosesc ceva care merge pe mai multe suprafețe. Apoi mi-a plăcut că e biodegradabil,  are o formulă blândă, cu parfum hipoalergenic, ambalajul e reciclabil. E recomandat  pentru podele, usi, terase, mobilier de grădină, gresie, faianță, obiecte sanitare, robineți, suprafețe laminate, crom, plastic, marmură, ceramică.


La comenzi  de minim 59 de lei achitate online transportul este gratuit. Acum am aflat că se pot face comenzi și din străinătate, deci dacă nu locuiți în România și vreți să cumpărați de la ei iată tările în care trimit prin curier: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britane, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.
Au foarte des promoții și reduceri. Când am făcut comanda am beneficiat de o reducere de 20%  + un ruj cadou. Am putut alege nuanța rujului și îmi place foarte mult. Am mai primit cadou 3 mostre.
Voi folosit produse de la Farmec?



Dacă îți place acest articol poți să îl distribui pe rețelele de socializare să se bucure de el și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...