18 iunie 2020

Salată Vampir



Iubesc vara din foarte multe motive, unul fiind roșiile gustoase și parfumate. 
Usturoiul este un alt aliment din bucătăria mea consumat destul de des, așadar combinația roșii cu usturoi este una din favoritele mele.
Sunt vreo 4 ani de când prepar nebunia asta de salată, pur și simplu o ador. Are gust intens de usturoi, de aici a venit și ideea de a-i da numele de salată Vampir.
În postarea de acum câteva zile cu chiftelele de linte apărea și salata de față, am promis atunci că revin cu rețeta.


Pentru două porții folosesc 500 grame roșii și fac un sos de usturoi din:
  • 25 grame usturoi
  • 1/2 linguriță sare
  • 1 linguriță oțet
  • 2 linguri ulei de măsline presat la rece
  • 1 lingură apă

Prepar sosul de usturoi cu blenderul vertical. Pun ingredientele în vasul blenderului sau într-un pahar înalt și le pasez bine. Torn apoi sosul peste roșiile tăiate și e gata una dintre cele mai bune salate. 😋


De curând a ajuns în bucătăria mea cel mai nou blender vertical de la Bosch, blenderul Ergo Mixx. M-am bucurat tare când l-am primit căci cel vechi nu mai funcționa de câteva luni, adevărul e că l-am și folosit mulți ani. Ergo Mixx este un blender de 1000 de wați, 12 trepte de putere, cuțit cu 4 lame, vine cu un pahar înalt foarte potrivit pentru a pasa cantități mici de alimente. Are și un vas pentru măcinare, caserolă și pungi de vidare.
L-am testat toată luna și sunt foarte mulțumită de el, mi-e de mare ajutor. Mai multe detalii despre blenderul Ergo Mixx vă invit să citiți 👉 aici.


Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video a rețetei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...