04 iunie 2020

Tăiței de mei cu ciuperci, vinete și morcovi


Până anul trecut nu eram o mare mâncătoare de paste, dar au început să-mi placă. Gătesc mai des paste în ultimele luni și testez nu doar variante diferite de preparare, ci și diferite sortimente, doar știti că îmi place să încerc mereu lucruri noi.😉
Săptămâna trecută am postat pe YouTube un unboxing cu produse de la Via Naturalia și acolo vă arătam mai multe sortimente interesante de paste, toate noutăți pentru mine. 
 Mi se pare foarte fain că există soluții și pentru cei cu intoleranțe și alergii (am mâncat 4 ani fără gluten, știu ce-nseamnă), se găsesc paste din quinoa, din mei, din hriscă, din mazăre, linte, orez. Pe site-ul www.vianaturalia.ro sunt o mulțime de astfel de produse pentru cei cu restricții alimentare și pentru cei interesați de un stil de viață sănătos. Eu i-am descoperit destul de recent, deși funcționează din 2009 și am găsit atâtea produse pe care vreau să le încerc - alimente, detergenți, produse de îngrijire.


Am desfăcut prima pungă cu paste, pe cele din mei și am pregătit cina. 
Ingrediente pentru două porții:
  • 125 grame  tăiței din mei
  • 30 grame ulei de cocos pentru gătit
  • 300 grame ciuperci champignon
  • 100 grame vinete
  • 100 grame morcovi
  • 3 căței de usturoi
  • 1 ceapă mică
  • 1/2 linguriță chili
  • 4 lingurițe sos de soia
Preparare:
  1. Am pus întâi pastele la fiert conform indicațiilor de pe ambalaj, mai exact le-am pus în oală în apă rece, le-am pus pe foc, când a început apa să fiarba am dat focul mai mic, am lăsat să fiarbă 4-5 minute, apoi am pus pastele într-o sită, le-am clătit cu apă rece și le-am lăsat să se scurgă.
  2. În timp ce fierbeau pastele am încins uleiul într-un wok. Puteți folosi o tigaie mai mare.
  3. Am adăugat ciupercile, vinetele, morcovii, ceapa și usturoiul. Am amestecat bine până s-au gătit toate ingredientele.
  4. Am pus pastele scurse, sosul de soia și pudra de chili. Am amestecat și am mai lăsat pe foc circa 2 minute. Pentru ca rețeta să fie complet fără gluten folosiți sos de soia Tamari.


Asistenta mea pufoasă a supravegheat cu atenție ședința foto. 😀🐈
Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...