16 octombrie 2020

Mini clătite americane fără gluten și fără zahăr


E cineva care nu iubește clătitele? Îmi place tare mult să le mănânc la micul dejun sau pe post de desert și le prepar în diverse combinații. Simple, cu gem, dulceață, fructe, cremă de ciocolată sau sirop sunt absolut delicioase.

Dulciurile sunt marea mea slăbiciune, aș putea mânca la fiecare masă. Ca să reduc consumul de zahar folosesc și alternative mai sănătoase. Nu doar cei care au diabet trebuie să aibă grijă la zahărul consumat. Pentru că o parte din cei care mă urmăriți aveți probleme cu glutenul, m-am gândit să vin azi cu o rețetă care să vă bucure și pe voi.

Și pentru că îmi plac provocările, mă înscriu cu rețeta de față la concursul organizat de No Sugar Shop, un magazin online cu foarte multe produse faine, un magazin care vine în sprijinul celor care suferă de diabet, dar și al celor care vor să își schimbe stilul de viață. 

Ce mai e tare fain și nu multe magazine au această opțiune e că fac livrări și în afara țării. Aici găsiți detaliile legate de costuri și lista cu țarile de unde puteți comanda dacă nu locuiti în România 👉 livrare internațională.


Ingrediente pentru clătite americane fără gluten și fără zahăr:



  1. Într-un bol mare bat ouălele și îndulcitorul.
  2. Adaug uleiul și laptele, amestec bine cu telul.
  3. Într-un bol mai mic amestec faina cu praful de copt.
  4. Adaug treptat amestecul uscat în bolul cu ingredientele lichide amestecând cu telul.
  5. Pun o tigaie pe foc mediu si o ung cu ulei.
  6. Cu o lingură pun compoziția în tigaie, aplatizez puțin mini clătitele.
  7. Le coc pe ambele părți. 
  8. Ies 15 mini clătite tare gustoase.
Am făcut și un sirop/sos de ciocolată đin 20 grame ulei de cocos și 10 grame pudră de roșcove.


Dacă îți place această rețetă m-aș bucura să o distribui pe rețelele de socializare să ajungă și la prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video a rețetei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...