09 octombrie 2020

Tort cu ciocolată, cafea și zmeură


De regulă de ziua mea îmi prepar un tort pe care l-am mai încercat cel putin o dată. Anul acesta am riscat și am testat o rețetă nouă chiar cu o seară înainte de ziua mea. Mă gândeam de câteva zile la combinația asta. Am pus în acest tort câteva ingrediente pe care le iubesc și rezultatul a fost unul foarte fain.

Pe lângă faptul că rețeta a fost nouă, o altă premieră a fost folosirea pudrei de agar agar. O aveam cumpărată de ceva vreme însă acum i-a venit rândul să o testez.

Ingrediente:


Mod de preparare:

  1. Am înmuiat pișcoturile în cafea și le-am așezat  într-o tavă de diametru 18 centimetri și cu pereții detașabili.
  2. Am pus deasupra zmeura.
  3. Într-o oală am amestecat laptele de cocos, fulgii de cocos, zaharul, pudra de caco și agar agarul, am pus oala pe foc mediu  și am lăsat să dea în clocot cam 10 minute amestecând continuu. 
  4. Am luat oala de pe foc și am adăugat uleiul de cocos, am amestecat bine.
  5. Când crema s-a mai răcit am turnat-o peste pișcoturi.
  6. Am decorat tortul și am pus tava la frigider până a doua zi.



Dacă îți place această rețetă m-aș bucura să o distribui pe rețelele de socializare să ajungă și la prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...