08 septembrie 2011

Picnic raw - septembrie 2011

Stiu ca e cam tarziu, dar azi m-am hotarat ca vreau potluck , am vorbit si cu Corina Bacalu si e si ea disponibila. Asadar, duminica 11 septembrie, la ora 14 va invitam la iarba la verde la un ospat raw, in poienita din spatele scolii 4 de pe strada Jepilor. Va imbracati cat mai comod, aduceti ceva de mancare sa ajunga la mai multe persoane, o paturica, 1 furculita, 1 cutit, 1 lingurita, 2 farfuri, pahar si buna dispozitie. Va rugam sa va anuntati prezenta aici sau la Corina.

Această întâlnire parcă a fost cea mai frumoasa, o ieşire în mijlocul naturii, la aer curat şi mult soare. Am mâncat o mulţime de bunătăţi şi ne-am distrat de minune.
din meniu:

  • bomboane cu caise şi curmale 
  • budincă Amaretto 
  • prajitură cu ciocolată 
  • chiftele la castronel 
  • fasole bătută din hrişcă, usturoi şi ceapă 
  • salată cu pătrunjel, roşii şi seminţe de cânepă 
  • frigărui
  • pâinici cu seminţe
  • pâinici cu ardei şi usturoi
  • pate din seminţe în bărcuţe de arde
  • salată cu sos tahini
  • salată cu varză murată
  • salată cu spanac
  • brânză de migdale cu măsline şi mărar
  • turtiţe de ovăz




  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Gofre de post din hrișcă și spanac

    Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...