28 septembrie 2018

Particip la SuperBlog



SuperBlog este una dintre cele mai longevive competiții de blogging din România. Lansată în 2008, a înregistrat peste 2600 de participanți și peste 31000 de articole scrise. SuperBlog are ca obiectiv descoperirea și susținerea bloggerilor talentați. La 1 octombrie 2018 începe ediția cu numărul 17, ediție ce marchează aniversarea a 10 ani de la lansarea priectului.
În edițiile anterioare am văzut că au fost și probe legate de alimentație, îngrijire, de stil de viață sănătos, așa că mi-am făcut curaj să mă înscriu și eu.
M-am tot gândit zilelea astea ce să fac, mi-am zis că eu nu am talent la scris, că sunt foarte mulți bloggeri care scriu fain, că nu prea am ce cauta în acolo, că pentru astfel de competiție ar trebui să ai un blog generalist.
Dar am ajuns la concluzia că merită să încerc, că nu contează dacă voi avea cel mai mic punctaj, căci oricum voi avea multe de învățat din asta, că e o provocare și un bun exercițiu pentru a-mi dezvolta capacitatea de a scrie, de a povesti pe diverse teme. 
Dacă aveți un blog în limba română și vreți să vă înscrieți și voi, găsiți detalii aici.

2 comentarii:

  1. Bine ai venit in SuperBlog - editia aniversara de 10 ani! Multumim pentru inscriere si iti amintim ca luni, 1 octombrie 2018, se lanseaza prima proba a competitiei. Daca vrei sa primesti probele direct in inbox, iti recomandam sa te abonezi la newsletterul nostru: https://blog.super-blog.eu/ Te asteptam cu drag la linia de start. Inspiratie si succes din plin!

    RăspundețiȘtergere

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...