19 aprilie 2019

Drob vegetal cu ciupeci și hrișcă


Mai e foarte puțin până la Paște și m-am gândit să vă arăt rețeta mea de drob cu ciuperci și hrișcă. Dacă sunteți vegani sau vegetarieni, dacă nu vă place carnea de miel sau vreți să încercați ceva nou, atunci trebuie să preparați acest drob delicios.


Ingrediente:
  • 125 g hrișcă verde crudă
  • 250 g ciuperci champignon
  • 50 g morcov 
  • 100 g ardei gras roșu 
  • 30 g făină de ovăz fără gluten
  • 1 legătură leuștean 
  • 1 legătură mărar
  • 1 lgț sare
  • 3 linguri fulgi de drojdie inactivă
  • 25 ml ulei
  • 170 ml apă
  1. Spăl hrișca și o pun la hidratat peste noapte, după care o clătesc foarte bine.
  2. Pun într-o tigaie ciupercile spălate și tăiate mărunt. Nu adaug apă sau ulei deoarece se vor găti în suc propriu. Le țin pe foc pâna când se evaporă tot lichidul amestecând periodic cu o paletă.
  3. În timp ce se gătesc ciupercile toc ardeiul și verdeața, iar morcovul îl dau pe răzătoare.
  4. Mixez în blender hrișca, sarea, uleiul și apa.
  5. Amestec toate ingredientele într-un bol încăpător.
  6. Torn compoziția într-o tavă de silicon pe care o ung cu puțin ulei.
  7. Pun tava în cuptorul preîncălzit la 180 grade C și las drobul la copt 70 de minute.
  8. După ce s-a răcit bine drobul îl scot din tavă și îl feliez. Mie îmi place să-l mănânc cu puțin muștar. 

Edit 04.2020:
Anul acesta am folosit ciuperci pleurotus și am pus și câteva fire de ceapă verde, a ieșit super fain. Las o poză mai jos.


🍒 Dacă îți place această rețetă poți să o distribuiți pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
🍒 Ne vedem și pe facebookinstagram și youtube.
🍒 Mai jos ai varianta video a rețetei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...