08 aprilie 2019

Smoothie cu goji



Iubesc smoothie-urile și am multe dimineți pe care le încep cu o astfel de băutură. Cel mai des fac smoothie verde din diverse frunze și fructe, dar îmi place să testez rețete noi, să descopăr noi combinații delicioase și așa am ajuns la rețeta de azi. 
Am primit luna trecută de la Sanovita un pachet cu bunătăți printre care se aflau și o pungă cu goji și o cutie cu lapte de orez, așa că m-am gândit să le folosesc într-un smoothie. Aveam niște polen în congelator și mi-am zis că se potrivește combinația și uite așa am creat rețeta pe care v-o prezint astăzi. 
Înainte de a vă scrie toate ingredientele și cantitățile pentru rețetă, vreau să vă spun de surpriza pe care o am pentru voi în colaborare cu Sanovita: aveți reducere 15% la fiecare comandă pe care o faceți pe site-ul www.sanovita.ro dacă introduceți codul RAWMONA, cod valabil tot anul. 
Eu folosesc de mulți ani produse de la ei și sunt foarte mulțumită. Intrați pe site și veți găsi o mulțime de produse faine: cereale, nuci, semințe, fructe uscate, leguminoase, produse fără gluten, lapte vegetal, uleiuri și multe altele.


Ingrediente smoothie cu goji:
Am hidratat peste noapte 30 grame goji în 60 mililitri apă și dimineața am mixat toate ingredientele în blender. Am folosit fulgi de ovăz fără gluten, voi puneți de care vreți.
Uite-așa am obținut un mic dejun rapid, colorat, gustos și sănătos.
🍒 Dacă vă place această rețetă m-aș bucura să o distribuiți pe rețelele de socializare și să ajungă la cât mai multe persoane. Mulțumesc!
🍒 Ne vedem și pe facebookyoutube și instagram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...