24 iulie 2019

Budincă de chia cu roșcove și fructe de pădure


Cred că nu mai e un secret pentru nimeni că iubesc budinca de chia. Am făcut în ultimii 9 ani nenumărate variante ale acesteia. 
Rețeta de azi am pregătit-o cu o gașcă mare de copii într-o tabără organizată de BookLand.
Am filmat puțin experiența și o puteți vedea aici 👉 http://bit.ly/2MbZv5U.


Ingrediente:
  • 60 grame semințe de chia
  • 50 grame miere
  • 20 grame pudră de roșcove
  • 400 mililitri lapte de cocos
Amestec bine toate ingredientele într-un bol. Budinca trebuie consumată după minim 20 de minute, timp în care se amestecă periodic.  Decorez cu afine și coacăze, și opțional și cu fulgi de cocos.
Eu prefer să prepar budinca de chia de seara, o țin în frigider și a doua zi dimineață am micul dejun gata făcut. 
Cu excepția mierii, toate ingredientele folosite sunt de la SanoVita. Dacă vreți să vă cumpărați și voi produse faine la prețuri bune, aruncați o privire pe site https://www.sanovita.ro. Și ca să beneficiați de o reduce de 15% la fiecare comandă, introduceți codul rawmona (scris cu litere mici) în secțiunea VOUCHERE ce apare după finalizarea comenzii.


🍒 Dacă vă place această rețetă puteți să o distribuiți pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii voștri.
🍒 Vă aștept și pe facebookinstagram și youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...