27 februarie 2020

Cină romantică


Acum câteva zile am primit o provocare drăguță de la SanoVita și Answear și sună cam așa: Cui și cum vrei să îi faci o surpriză romantică? 
Cei care mă urmăriți pe Instagram ați văzut puțin pe story despre ce e vorba; dacă nu o faceți deja vă invit și pe această rețea de socializare deoarece aici postez mult mai des, încerc zilnic.

De la SanoVita am primit un pachet cu multe bunătăți care să mă ajute în realizarea surprizei și cei de la Answear mi-au oferit un voucher pentru a-mi cumpăra ceva drăguț de pe site-ul lor. De la început mi-au atras atenția niște pantofi, dar am tot ezitat să-i cumpăr căci mie mi-e greu să găsesc încălțăminte potrivită și dacă probez în magazine, mai ales comandând online. Ar fi fost mai sigur să comand ceva de îmbrăcat căci acolo e mai ușor de ales mărimea potrivită și sunt mai puține șanse să dai greș.
După ce m-am tot gândit și răzgândit, am decis să risc și mi-am comandat pantofii de care mă  îndrăgostisem. Și ce bucuroasă am fost că mi s-au potrivit. 😃 
Nu știu cum vi se par vouă, dar eu cred că sunt superbi și până la urmă, mie trebuie să-mi placă, nu? 😜 Suntem diferiți și e în regulă să avem gusturi diferite.



După ce am ales cu ce mă încalț și cu ce mă îmbrac, am trecut la bucătărie. 
Am pregătit niște chiftele de mei la cuptor peste care am pus puțină dulceață de ardei iute. M-am gândit dacă să fac o garnitură, dar parcă mai bine merge o salată colorată și gustoasă. Pentru această salată am folosit baby spanac, quinoa fiartă, roșii, măsline, merișoare, fulgi de drodie inactivă și semințe decorticate de cânepă.


La capitolul desert nu a lipsit ciocolata cu pudră de roșcove pe care am umplut-o cu merișoare, găsiți rețeta AICI. Și pentru că iubesc cocosul am făcut un tort cu cremă de cocos și bucățele de ananas a cărui rețetă o să apară în curând, la fel și cea a bomboanelor mov.


Și ce cină romantică e aia fără flori și lumânări? Am avut grijă și de acest aspect.
Nu știu dacă ați observat dar mi-am asortat pantofii cu șervețele, lalele și lumânarea. 😁


Sper că v-au plăcut ideile mele pentru o cină romantică și dacă vreți să pregătiți și voi una puteți să comandați ingrediente de pe www.sanovita.ro cu o reducere de 15%  folosind codul ANSWEAR.  Codul de reducere este valabil până în data de 15 martie.

Fiți cu ochii pe pagina de facebook căci urmează o surpriză pentru voi foarte curând.


Edit: Am postat rețeta chiftelelor AICI.

2 comentarii:

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...