23 martie 2020

Ce mănânc într-o zi de post intermitent #1


Mă număr printre acele persoane care nu prea sar peste micul dejun, sunt obișnuită de mică să mănânc dimineața. Ăsta a fost și unul din motivele pentru care am vrut să încerc postul intermitent, să zicem că fost o provocare. 
Despre postul intermitent și beneficiile lui sunt multe articole și filmulețe pe internet; pe scurt - 8 ore mănânc, 16 ore pauză.  Am încercat prima dată cred că în vara anului trecut și sincer, nu am reușit din prima, mi s efăcea foarte foame pe la 10. Ușor, ușor m-am obișnuit și acum sunt foarte ok dacă iau prima masă la 12-13, fac asta cam de două ori pe săptămână.

Pentru ziua de azi mesele sunt următoarele:

  • ora 13 - Lipie cumpărată din magazin unsă cu hummus  făcut de mine, peste care am adăugat gogoșari murați, castraveți murați, ardei kapia, năut negru din conservă, capere, porumb, roșii în ulei, dulceață de ardei iute, apoi am rulat lipia și am tăiat-o în două. Am mai mâncat o bucată de plăcintă cu mere.
  • ora 16:30 - supă cremă de mazăre cu crutoane
  • ora 20:30 - bulgur cu legume + jumatate de ceapă + o bucată plăcintă cu mere

Dacă îți place această postare poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebookinstagram și pinterest.
Mai jos este varianta video a acestei postări. Dacă îți place canalul meu de youtube te invit să te abonezi și să apeși pe clopoțel 🕭 pentru a activa notificările, astfel vei fi la curent cu tot ce urmează să postez.


2 comentarii:

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...