17 martie 2020

Supă cremă din frunze de ridichi


Sună ciudat pentru unii, nu-i așa? În urmă cu ceva ani și eu m-aș fi strâmbat dacă mi-ar fi pus cineva în față o farfurie cu supă din frunze de ridichi. 
Până în 2010 când am descoperit alimentația raw habar n-aveam că frunzele de la ridichi se mănâncă, le aruncam întotdeauna. La început am  folosit frunzele de ridichi în smoothie-uri. Apoi am aflat că se face supe din ele și că la francezi se consumă frecvent, așa că am încercat și eu. Am fost uimită de rezultat.
Voi ați mâncat vreodată?

Ingrediente pentru supa din frunze de ridichi:
  • frunzele de la 3 legături mari de ridichi
  • 1 ceapă 
  • 1 cățel de usturoi
  • 1 morcov
  • 1 cartof
  • 1 lingură ulei
  • 1 lingură fulgi de drojdie inactivă
  • 1 linguriță sare
  • 1 litru apă
  1. Tai mărunt ceapa și usturoiul, morcovul rondele și cartoful în patru.
  2. Încing uleiul într-o oală și călesc ceapa, usturoiul și morcovul. 
  3. Adaug apa, sarea, acopăr oala cu capac și las să fiarbă cam 10 minute.
  4. Adaug apoi cartoful curățat și tăiat și frunzele de ridichi spălate foarte bine. Mai las totul la fiert câteva minute.
  5. Când toate ingredientele sunt fierte iau oala de pe foc și adaug fulgii de drojdie.
  6. După ce s-a mai răcit pun compoziția în blender, mixez și gata supa.
  7. De data aceasta am consumat-o cu semințe decorticate de cânepă.


Dacă îți place această rețetă poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
 Te aștept și pe youtube, facebookinstagram și pinterest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...