14 mai 2020

Book haul - cărți de la editura Litera


Cărțile sunt cumpărături de la care mi-e foarte greu să mă abțin. Am o bibliotecă mică și nici nu vreau să transform apartamentul în depozit, vreau să fie cât mai aerisit. Cu toate astea îmi place să cumpăr cărți și ca să fac loc celor noi mai dau din cele citite. 
Mi-am propus să nu mai cumpăr altele până când nu termin de citit ce am deja, m-am dezabonat de la edituri, am intrat mai rar în librării. Am rezistat câteva luni, până zilele trecute când am cedat tentației de pe un grup de facebook. Au fost zilele aniversare Litera, au  avut reduceri faine și am făcut o comandă. 

Ce cărți am cumpărat:
Am citit deja cartea aceasta acum vreo doi ani, mi-a împrumutat-o o prietenă. Mi-a plăcut mult si am zis că la un moment dat o voi cumpăra să o am în bibliotecă. E o carte ușor de citit, are și imagini, e chiar relaxant să o răsfoiești.
Afli ce este hygge atunci când simţi hygge. Când te ghemuieşti comod pe canapea alături de persoana iubită sau când te bucuri de timpul petrecut cu cei mai apropiaţi prieteni. Hygge sunt acele dimineţi albastre şi limpezi cu lumină perfectă.

Şi cine ar putea să îţi fie un ghid mai bun în lumea hygge decât Meik Wiking? Meik este directorul Institutului de Cercetare a Fericirii din Copenhaga şi şi-a petrecut ani din viaţă studiind magia vieţii daneze, de la alegerea corpului de iluminat ideal, la planificarea unei cine sau de la crearea unei truse hygge de urgenţă până la modalitatea în care trebuie să te îmbraci.

Este ușor de înțeles de ce danemarca este numita adesea cea mai fericită țară din lume: nu doar că păstrează un echilibru perfect între munca și viață personală, în plus, învătământul superior este gratuit, iar trenurile ajung la timp, și încasele de aici se aprind mai mult elumânări decăt oriund ealtundeva în lume.

         În fiecare an primim un număr fix de zile. Unele zile trec făra să lase nicio urmă, 
         de alte zile ne amintim o viață. 
Îţi aminteşti de primul sărut? Sau de cea mai bună mâncare pe care ai gustat-o vreodată? Sau de mirosul ierbii proaspăt cosite într-o zi perfectă de vară?
Când simţurile ne sunt stimulate, când stăpânim puterea primelor experienţe şi când suntem conştienţi de sentimentele şi emoţiile noastre, este mult mai probabil că ne vom păstra amintirile fericite.
Folosind cercetările despre fericire, Meik Wiking explorează modul în care putem învăţa să creăm amintiri fericite şi cum să le păstrăm mai bine. Incluzând date şi fragmente de jurnal, interviuri, studii şi sondaje globale şi experimente de ştiinţă behavioristă şi a fericirii din viaţa reală, Arta de a-ţi crea amintiri va explora modul în care putem crea momente perfecte. Momente pe care să ţi le aminteşti pentru totdeauna. Momente care ne vor forma ca persoană.

Din Australia în Țara Galilor, Bhutan, Irlanda, Finlanda, Turcia, Siria, Japonia și în multe alte locuri, Atlasul fericirii descoperă secrete internaționale ale fericirii și cum ne pot acestea schimba viața.

Cu acțiunea plasată pe fundalul dramatic al Războiului Civil american și al Reconstrucției, Pe aripile vântului, magnificul roman istoric al lui Margaret Mitchell, este o poveste de neuitat despre iubire și pierdere, despre o națiune divizată de pasiuni mortale și al cărei destin va fi schimbat pentru totdeauna.

Însă, mai presus de toate, e povestea frumoasei și lipsitei de scrupule Scarlett O’Hara și a galantului aventurier Rhett Butler, două dintre cele mai celebre personaje din istoria literaturii anglo-americane de la Romeo și Julieta, eroii lui Shakespeare.

Pe aripile vântului este un roman pasionant, plin de viață, care le va stărui în minte cititorilor mult timp după ce au întors ultima pagină.

Un roman emoționant despre iubire, maternitate, pierdere și noi începuturi, Dincolo de stele ne amintește că acolo unde există viață, există speranță, și unde există iubire, există iertare. O poveste plină de forță care demonstrează, o dată în plus, de ce Kristin Hannah este una dintre cele mai iubite scriitoare contemporane.

Stefanie Stahl este licențiată în psihologie și lucrează ca psihoterapeută în Trier, Germania. Susține seminarii pe teme precum atașamentul anxios și stima de sine. Este solicitată adesea de media să-și exprime punctul de vedere, în calitate de expertă pe teme de psihoterapie. Alte informaţii, precum și meditații audio create de Stefanie Stahl găsiţi la adresa www.stefaniestahl.de. Bestseller Der Spiegel și vândută în peste 500 000 de exemplare în Germania, Vindecarea copilului interior a fost tradusă în 20 de limbi.

Toate aceste 9 cărți au costat 158 de lei. Am primit cadou un semn de carte, o sacoșă de pânză și cartea Pământ american.
Ce carte ai cumpărat ultima dată?

Dacă îți place această postare poți să o distribui pe rețelele de socializare să se bucure de ea și prietenii tăi.
Te aștept și pe youtube, facebook și instagram.
Mai jos ai varianta video a postării.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gofre de post din hrișcă și spanac

Gătesc de foarte mulți ani cu hrișcă. Am testat de-a lungul timpului multe rețete cu acest ingredient. Cea de azi a apărut din dorința de gă...